Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Pazar, Şubat 07, 2010

Bir gunun anatomisi ...

Ara verdim yazmaya bugunlerde , fotograf makinemizde bir sorun olustu .Resimleri yukleyemedim.Derken zaman gecti.Bir de tasinma isleri iyice bunaldim.Biliyorum buyutecek birsey yok ama telas iste.Sevvalim buyudukce daha cok ortaligi karistiriyor ve kucucuk evin icinde bazen basacak bile yer kalmiyor. Aklimda o kadar is var ki elimde not defterimle geziyorum koca gun bitiyor bakiyorum hic birini yapmamisim anlamiyorum bu isi ? Ozetle;

Sabah 7 de kalkiyorum daha dogrusu kizim kalkiyor ben de yari ayik vaziyette sofada Sevvale eslik ediyorum ama bu arada ortalik deprem bolgesi gibi oluyor :) 8 de kahvalti yapma, babamizi gonderme Sevvali uyutma derken saat 12 oluyor,onu ayagimda sallarken bende nette biraz takiliyorum 1 saat cik :) annemlerle konusuyoruz, msn, camera acma ,mail atma...

Kalkip ortaligi toplarken kizim uyaniyor,dunden kalan yemek varsa yediriyorum yoksa yemek pisene kadar meyve saati yapiyoruz,yemek pisir yedir 3 oluyor saat,sonra disari faslimiz basliyor,hava guzelse target,thrift store,libray ya da Davis'i turluyoruz ,biraz soguksa azcik parkta oynuyoruz, bazen de babamizin yanina gidiyoruz,.

Derken 6 oluyor saat hava karariyor,Sevval icin ikinci oyun fasli basliyor bu saatlerde uykusu geliyor ama uyutmuyorum cunku uyursa tum gece ayakta kaliyor ve huzursuz oluyor.Biraz caulio aciyoruz favorimiz :) ve saat 7 den sonra babamiz geliyor ,yemek yiyoruz Sevval biraz babasi ile oynayip 8 de uyuyor,iste bundan sonra benimde pilim bitiyor sofaya uzatiyorum ayaklarimi :) biliyorum ki o yorgunlukla hic bir is yapamayacam ,sagolsun Ferhatcim cayi demliyor arada kizim da katiliyor bize cunku bazen saat basi uyaniyor cayin kokusunu aliyor galiba :) oyuncak bir cay seti var icinde pastalar kasiklar beraber iciyor eline de bir cookie verince hep beraber keyifli bir cay saati geciriyoruz :) netten takip ettigimiz dizilerimiz var monk,frindge,medium,allias,yeni bolumlerine bakiyoruz sonra saat 11 de gozlerim kapaniyor , bazen dizinin ortasinda uyuya kaliyorum sabah soruyorum o adama ne olmustu :)

veee bakiyorum defterime yazdiklarimi hic birini yapmamisim her gecen gun yapilacak listesi biraz daha kabariyor ,sonra dusunuyorum gurbette yalniz cocuk buyutmenin cilveleri diyorum sanirim biraz yardima ihtiyacim var :)

3 yorum:

  1. Ahhhh canim Allah yardimcin olsun, cok iyi anliyorum seni.. Cocuk buyutmek cok zor hele birde tek basinaysann.. Bazen annemin isi oluyor biryerlere gidiyor, Elif Ada ile aksam nasil oluyor hicc anlamiyorum..Annem oldugu halde zor, olmasa ne yapardim bilmiyorum?? Birde onceden kisi cok severdim ben, cayimizi demler evde keyif yapar sonrada disari cikardik.. Ama simdi??? Cay keyfi yapamiyoruz bizimki kokusunu alip rahat birakmiyor, disari cikamiyoruz cok soguk, alis-veris merkezlerine de grip korkusundan gidemiyoruz, hapsolduk eve :((( Neyse napalim, Allah saglik-sihhat versinde gecer insallah hepsi :))
    Sana da cok kolay gelsin canim, cok zor is ev tasimak.. Keske yakin olsaydim en azindan Sevvale bakardim..
    Cook opuyorumm

    YanıtlaSil
  2. buradan bu mesaji okudum ya inan yardim etmis kadar destek oldun bana :) ne yapalim bizde kizlarmiz buyuyunce onlarin elinden iceriz artik keyif caylarini ;)

    YanıtlaSil
  3. Bu guzel prensese seve seve bakariz Tubacim. ne zaman istersen bekleriz. Kolay gelsin

    Rahime

    YanıtlaSil