Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Pazartesi, Şubat 15, 2010

yeni evimiz , yeni duzenimiz ve ordekler :)



Cok sukur gecen persembe gunu tasindik. Haliyle ayni siteden karsi apartmana gecince kolay oldu,herseyi oldugu gibi ayni duzende tasidik 1 gunde,sagolsun ilk gun arkadasim Perihan,diger gunde Rahime teyzesi kizimla ilgilendiler bende islerimi halletttim.Birinci kat aman ne rahatmis ne rahat ... minikde bir bahcemiz var havalarda isindi hic iceri girmiyoruz,tam kizima gore

Basimiz ordeklerle dertte surekli bahceye geliyorlar bizim ki gorunce kosuyor arkalarindan vak vak diye ,surekli gozum ondaydi bahcede bir cit var kilitli cift kilit aslinda ama biz ikinciyi kilitlememistik birsey olmaz diye , yanilmisiz bizim hanim ordan ite ite kacmis, coraplarla cikmis disari ordek kovaliyor :( cok sukur ki buralar hep bahce gibi hemen yola cikilmiyor kocaman bir yesillik alan var ama yine de aklim gitti basimdan eve 1 saate girdik kostu oynadi artik surekli tum kilitleri kapatiyoruz :)

Artik ses sorunu olmadigindan ohh evde atla zipla tik yok ne guzelmis vallahi bayildik,yakinda evde aerobic yapmaya baslayacaz kizimla :)

Bu arada kizimin odasini duzenledik ,Ikea dan aldigim kumasla bir tul diktim odasina uyduruk elde dikme ama sirin oldu,bir kitap rafi aldim, pelus oyuncaklar icin de tavan askisi falan iyi oldu,artik odasini benimseyip kavramasi gerek diye dusunuyorum,eskiden tum oyuncaklar salondaydi haliyla cok dokuntu oluyordu hem de surekli oynayin diye israr ediyordu.
Bakalim daha neler gorecegiz ,insallah guzel saglikli ve huzurlu gunlerimiz olur bu evde ....

2 yorum:

  1. Yeni eviniz hayirli-ugurlu olsun canimm. Saglikla, mutlu-huzurlu bir sekilde oturun insallah... Cayini da demlemissin ne guzelll.. Bende okuldayim simdi, resmi gorunce dedimki, ahh ahhh Davisteyken, Tugbanin yanina gidiyordum okuldan ne guzeldiii :((( Cok ozledim valla canim.
    Cook cok opuyorum seni. Davisin en guzel zamanlaridir artik, Kubra Sevvalle birlikte bol bol gezin-yuruyus yapin gol kenarinda ordeklerle, harika valla.. Ben bugun Elif Ada yi kontrole goturdum de, doktor disari cikarin hergun cocugu diyor ama nereye cikaralim ki??? Heryer de araba-egsoz dumani, gurultu :((( Orada olacaktik ki minik kusumu hergunn bol boll gezdirirdim..

    YanıtlaSil
  2. cok tesekkur ederim canim,bu sene bekliyoruz insallah kaldigimiz yerden devam edriz artik,
    annemlerde orada kizi cok sokaga alistirdin burada ne yapacaksin diyor ,ama ne yapim evler bir avuc hemen bunaliyor kapiya gidiyor
    donene kadar gezelim bakalim :)

    Elif'i bizde cok optuk,kizima ara ara anlatiyorum bir kardes varmis diye dinliyor ,

    YanıtlaSil