Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Cuma, Mayıs 18, 2012

amigurimi meraki ve pi sayimiz :)

Bir ara amigurimi meraki sarmisti beni,belki hatirlarsiniz resimlerden,kizima bebek yapmistim  lucy luu ,bir kac hediye oyuncak falan ,esimde benden o zaman ona pi sayisini yapmami istemisti.Okulda masasinin uzerinde tam da onunla ilgili bir aksesuar olur diye dusunmus,ama bana zor geldi cunku o pi sayisin kivrimli bacaklarini yapmak kolay mi bilemedim, bakarim deyip fikri rafa kaldirmistim,1 yil sonra oylesine otururken gelki aklima hadi yapim dedim,ve 3 ayda az az orerek bitirdim :)
ne basari ama :) tabi hamilelik dogum derken ancak degil mi?
aklimda bir fikir varsa onu yapmak hep kafamda oluyor ya 1 yil sonra yada 3 ay fark etmiyor zaman  benim icin,tipki etek projemde oldugu gibi :)
pi guy :)

lucy luu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder