Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Salı, Ocak 12, 2010

Time to change ...


Düşün,
Kim üzebilir seni senden başka
Kim doldurabilir içindeki boşluğu, sen istemezsen
Kim mutlu edebilir seni,sen hazır değilsen
Kim yıkar, yıpratır, sen izin vermezsen
Kim sever seni,sen kendini sevmezsen..
Her şey sende başlar..biter.
Yeterki yürekli ol tüketme
Tüketme içindeki yaşama sevgisini
Ya çare sizsiniz, ya da çaresizsiniz
Öyle bir hayat yaşadım ki,
Cenneti de gördüm, cehennemi de
Öyle bir aşk yaşadım ki;
Tutkuyu da gördüm, pes etmeyide
Bazıları seyrederken hayatı en önden
Kendimi bir sahnede buldum oynadım.
Öyle bir rol vermişlerdi ki; Okudum, okudum anlamadım.
Kendi kendime konuştum bazen evimde
Hem kızdım, hem güldüm halime
Sonra dedim ki; söz ver kendine
Denizleri seviyorsan, dalgaları da seveceksin
Sevilmek istiyorsan, önce sevmeyi bileceksin
Uçmayı biliyorsan, düşmeyi de bileceksin
Korkarak yaşıyorsan, yalnızca hayatı seyredeceksin..

NIETZSCHE

1 yorum:

  1. bu sozleri sebnem ferah yazdi saniyordum. sarkiya bayiliyorum.

    YanıtlaSil