Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Pazar, Temmuz 18, 2010

akvaryum,sebzeler ve mangal :)

Havalarin sicakligindan gercekten birsey yapmak cok zorlasti,koca gun evde klima altinda oturuyoruz.Saat besten sonra bile buharli bir sicak var.Isin guzel tarafi bu sebzelerime cok yaradi,sagolsun biz Turkiye deiken Perihancigimin diktigi sebzeler kocaman oldu meyve vermeye basladi,ee yani benimde cok iyi bakmamin katkisi oldu tabi :)
en buyuk zevkimiz Sevval ile bahcede karistirmak orayi burayi :)
gecen hafta yakin arkadaslarimiz Naci ve Aylin Turkiye ye donduler,insallah onlar icin hersey guzel olur,giderken bize akvaryumlarini biraktilar,kizim baliklari cok seviyordu zaten iyi oldu bende cok seviyorum,yigenim Erdal in bir akvaryumu vardi bizde cocukkken akvaryumumuz vardi yani bana yabanci bisey degil azcik dilinden anliyorum :)




Ilk kez evimizde mangal yaptik,cunku daha yeni bir mangalimiz oldu :) anlatmaya gerek yok resimlerde belli zaten ne kadar guzel oldugu ellerine saglik c anim



buda kucuk canavardan korumaya calistigim fideligim,lahana pazi falan fideledim.biraz erken ama bende tam bu ilsri bilmiyorum deniyorum sadece burda havalar surekli sicak oldugundan iyi gidiyor gibi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder