Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Salı, Ocak 25, 2011

yalanci beyti & tarcinli corekler

Ilk kez bu cumartesi kendim alisverise ciktim,dedimya artik rahatladik diye cumartesi gunleri benim gunum oldu.Sevval'i babasina birakip atladim arabaya marshalls burligton gonlumce alisveris yaptim,ne guzelseymis insanin yalniz cocuksuz alisveris yapmasi uzun zaman olmus ozlemisim cok,ne diyeyim her hafta yapmali :)
eve geldigimde canim kocacim bana yalanci beyti yapmis internetten tarifle,oyle guzeldi ki inanamadim tadi muhtesemdi yedim yedim 1 kusur buladim:) masallah dogrusu sayesinde bende yeni bir tarif kazandim,ellerine saglik
birkac gun sonra bende yeni bir tarif denedim tarcinli minik rulolar oda cok guzeldi burada biz hazir aliyorduk cinnamon roll adinda,ama kendi yaptigimda en az onun kadar hos ,gayette basit tavsiye ederim :)






4 yorum:

  1. Tebrik ederim highwaye çıkmışsın. artık senin için bu özgürlük demek. ferhat bey gayet başarılı görünüyor gercekten. rulolarda cok lezzetli görünüyor. afiyet olsun:)

    YanıtlaSil
  2. sagol canim ,ee artik benim icin ozgurluk vakti geldi de geciyordu ,gec bile kaldim :)
    sayli zamani ne kadar degerlendirsem o kadar iyidir diyorum

    cok cok opuyoruz sizo kizimin onur a selamlari var :) tugba

    YanıtlaSil
  3. Tugba'cim valla cok sevindim senin adina, darisi basima, bakalim ben nezaman baslayacagim araba kullanmaya :)) Her cumartesi cik sabahtan-aksama kadar dolas, havalarda duzelir kisa bir sure sonra, mis gibi bahar havasi, heryer yemyesil, gez-dolan valla. Soyle temiz havayi benim yerimede cek icine..
    TR nin en kotu yani, oradaki yesillik ve insanlardaki sakinlik yok malesef burdaa :((( Keyfini cikar!!!
    Herkese cokkk cookkk selamlar, sevgiler..

    Deniz

    YanıtlaSil