Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Pazartesi, Şubat 07, 2011

2-macerali Lake Tahoe

Bu pazar gunu ailecek Lake Tahoe daydik,ilk gidisimiz oldugu icin biraz hazirliksizdik islandik usuduk biraz ,ama yinede tepelerden kaymak eglenceliydi.Bence bizim Bolu Abant'in US versiyonu desem yalan olmaz,Sevval'in ilk kar deneyimiydi cok ama cok sevdi,hala evde sapka ve eldiven takmak istiyor :) acikcasi bana pek yaramadi birkac kez dustum kolumu incittim ayagimda ciddi bir morluk var anladim ki ben kar insani degilmisim :)
Donuste de gole indik yemegimizi yedik ama birde baktik ki fotograf makinemiz yok ,anlamadik ne oldu dustu mu biri mi aldi,kayiplara karisti,cok uzulduk icindeki resimlere ,kizimla tepeden asagiya kayarken bir videomuz vardi cok komikti,neyse saglik olsun ...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder