Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Çarşamba, Aralık 26, 2012

Zor gunler...

Bu gezi bize ya hic yaramadi ya da ustumuzde cok buyuk nazar var bilemedim ben onu :) Eve vardigimizda yorgunluk toparlanalim derken Ferhatin rahatsizligi ortaya cikti,meger sessiz sessiz safra kesinde yilardir taslari varmis ,birisinin haraket etmesiyle anlasildi hersey,1 hafta icinde ameliyat gunu ayarlandi,derken benden baslayarak cocuklar su aralar cok yaygin bir grip virusu varmis ona yakalandik bir hafta ates ve griple mucadele ettik,daha tam iyilesmeden Ferhat ameliyat oldu,kucuk bir operasyon laproskopi ile acmadan aldilar,okullarin kapali olmasi yilbasi tatili heryer issiz kimsecikler yok evden cikamama beni hayli yordu,bugun tam 15 gun oldu cok sukur hersey normale donmeye basladi,ama ben bu 2012 yilinda bu kadar daraldigimi hatirlamiyorum :)Rabbim buyuk dert keder vermesin,cok sukur her halimize diyelim gelsin gitsin insallah ...
Iste hayat her zaman facebook resimleri kadar canli degil :)
herkese opucukler artik daha fazla yazmaya vakit ayirmaya calisacagim insallah :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder