Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Cuma, Mart 01, 2013

yeni orguler....pozitif dusunceler ...

Blog yazmak benim icin her zaman bir zevkti.Hem bir ani hem de paylasim olarak suruyordu,ancak bazi bloglar yuzunden icim sogudu bloggerliktan.Aslinda  ne ciciler yaptim bu son 3 ayda bilseniz ama icimden paylasmak gelmedi,bazen diyorum ekleyeyim bazende iste,aklima turlu turlu dusunceler geliyor,sonucda nazar diye birsey var,a bak ben sunu yaptim suraya gittim bunu aldim,ettim diyerek gipta damarina asla dokunmak istemem,yapanlarada cok bozulurum,benim felsefem su ki gercek hayat resimlerde goruldugu gibi degil bazen kah aglariz kah guleriz,uzuluruz ama onemli olan insanin  icindeki yasama sevinci hayata olaylara pozitif bakmasi,sorunlar karsisinda kendini olumsuzlardan siyirip baska yone yonlendirmesi,ve en onemlisi elindeki birleri birlestirip elindekilerle mutlu olmasi ...
ve bende cocuklardan artan zamanlarimda onlar yattiktan sonra az az ordum ,stresimi telasi saldim ilmeklere dostlar :)
Efenim gecelim orgulere bir bebek battaniyemiz bitti,ogluma niyet yapacaktim ama maglum benim hamilelikler korkunc geciyor,sonrasinda yaptim iste,belki kismet baska bebegimiz olursa onadir :)simdilik kuzular kullaniyorlar oynuyorlar,once uzunca ordum battaniyeyi sonra tek tek ordum detaylari,uzun surdu ama zevkliydi sevval cok merak etti orerken basimda bekledi renlerini secti benimle
sonrasinda bir minik cerceveli etamin yaptim,ama bu cok kucuk resimde buyuk cikmis
ve en sonda duvar susumuz var,ona cok ugrastim ama degdi galiba cok seker oldu
hala kararsizim blogga devam konusunda,kesin donus yapinca kapatmayi dusunuyorum,bakalim,
2 cocuk is guc orgu egitim derken blog beni asar:)neyse
bakalim neler yapmisizzz...












             

                                                                                                       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder