Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Pazartesi, Kasım 30, 2009

bayramin diger gunleri ...

yurtdisinda eger bayram haftasonuna geliyorsa cok guzel gececek demektir cunku her yer tatil oluyo bu bayram istisna olarak sukrangunu tatiline de denk ve cok guzel oldu gercekten bir tatil havasi vardi herkeste :)
bayramin 2 gunu hasina ablalarla bayramlasip ailesiyle tanistik onlarda uzun zaman sonra ilk kez butun aile bir araya gelmisler cok guzel bi ortam vardi masallah imrendim valla darisi basimiza insallah :)


masallah kizima bayramliklari cok yakisti; sagolsun Turkiyeden enistesi ve teyzesi ona bayram harcligi gondermis bizde ona cici botlar aldik

3 gunde ferhat'in okuldan arkasi Eman ve ailesine konuk olduk. Sagolsunlar cok iyi insanlar Kuveytli musluman bir aile 2 ogullari var Omer ve Bedir .Omer Sevvalden 2 ay buyuk cok guzel anlastilar butun gece birbirlerinden gore gore sut ictiler :) Eman'in esi Talat mutfakta cok yetenekli ayni sef gibi cok profesyonel yemekler yapiyor ve yemekleri bizimkilere cok yakin o aksam bizim icin doner yapmis onlarda shawarma diyorlarmis birde antep fistikli bir kurabiye yapti oda guzeldi.Hepsinin tarifini aldim deneyecem insallah :)
ve ben tum bu seyler arasinda bu gunlerde gercekten yoruldugumu hissettim , ama bakiyorumda 1 gram zayiflamamisim :(
aslinda bu resim boy resmi hepsini koymadim asagisini kestim :)
diyete baslayinca karsilastirma yapacam
ama soz Turkiye ye gitmeden once eski halime donmeye calisacagim (zor ama)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder