Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Salı, Kasım 17, 2009

evdeki hallerimiz :)

tatli bidisim artik 13 aylik oldu sayilir sanki daha cok akli eriyo ve dediklerimi anliyo cogu zamanda bana arkadaslik yapiyor,surekli ona biseyler anlatiyorum boyle olmus, soyle gitmis, onu yapmis, oda dinliyo :) sabahlari artik tek kahvalti yapmak zorunda kalmiyorum .Beraber oturuyoruz ona plastik bi tabak hazirliyorum (cam olanlari ters cevirip atiyo) catalla kendince yemeyece calisiyo yarisi yere yarisi agzina istemedigi bisey olursa da kafa salliyo hayir demeye calisiyo sonrada beraber ev topluyoruz ama bizim yaramaz toplama adi altinda karistirma yapiyo camasirlari kacirip obur odaya yigiyor sonra bana donup oooo ooooo yapiyo :) kizamiyorum da gulup devam ediyoruz :)) ve bunun gibi daha nice isler ceviriyo hanim yinede cok sukur halimizden memnunuz


sandalyesini cok seviyor eger bisey yolacak veya dokecekse oturup oyle yapiyo eger sesi cikmiyosa bil ki sandalyede biseyler karistiriyo :))

ama bilgisayar tutkusu cok fena goruldugu gibi ekrana cok dikkatli bakiyo bazen engelleyemiyorum :((

bu arada keyfimize de cok duskunuz kime cekmis acaba ???


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder