Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Perşembe, Ocak 07, 2010

asure hazirliklari ...

Cuma gunu asure pisirmek icin birkac gun onceden hazirlanmaya basladim.Biz kucukken babam asure ayinda eve alisveris yapar dolabi doldururdu bu ay bereket ayiymis ve bolluk olur derdi sonra annemde asure pisirirdi. Cok sukur bende evlendigimizden beri biseyler yapmaya calsiyorum.Burda imkanlar biraz kisitli oldugundn bulabildigimce kurular falan aldik bir ara Hasina ablaya ugradim sagolsun oda bana buyuk tenceresini verdi .Artik pisirmeye hazirim :)
bu arada Rayyan'in tavuklari kocaman olmus :) Sevval camdan kraker uzatiyordu hemen gidiklamaya geliyorlar cok insancil bu tavuklar :)




Ugradigimiz hint markette gecende bahsettigim pakora karisimindan vardi,deneyelim dedik ,nohut unundan yapilmis bu karisima patates sogan biber maydonoz dograyip kizartiyorsun ,
bence bizim mucverin hindistan usulu :)

1 yorum:

  1. t yemeklerini bend cok severim. özellikle denedinmi bilmiyorum ama "chikhen cari " isimki bir tavuk varki... inanılmaz acı ama bir okadar tarcın ve üzümle tatlandırılmış müthiş baharatlı bir yemek.. keşke burda bende bulabilsem o yemekleri..

    YanıtlaSil