Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Perşembe, Haziran 28, 2012

7. ayimiz yasasin yemek keyfi :)

Efenim oglumuz nerdeyse 7 ayini doldurdu cok sukur,ama bir hareketli bir haraketli gorseniz :)
6 aylikken basladigi surunme calismalarini gelistirdi hizlica nereye gitsek arkamizdan gelebiliyor
.Favori mekansa banyo,iki dk da kapiya geliyor ,sevvalim o kadar iyi ablalik yapiyor ki ben bile bu kadar beklemiyordum dogrusu,kapilarin kapali olmasina bizden cok dikkat ediyor,tabi bu haraketle beraber dusme olaylarida yasiyoruz,her seferinde yuregim agzima geliyor,diyorum ben kizimda bir kere bile dusurmeden buyuttum ama Yusuf bir baska erkek diye herhalde anlayamiyoruz hepimiz gozlerimizi 4 acip gozluyoruz,Rabbim'e emanet evlatlarimiz...
Havalarin isinmasi ve okulun kapanmasiyla kizimizi yuzme kursuna  (rec pool) yazdirdik ve bu hafta bitti ilk kur,ayni yasta sadece 3 kisiler cok da sevdi bizim ki :)
Gunun kalanindaysa saglikli atistirmaliklar ek gida calismalari ve bolca park macerasi var
Dusunuyorum da Sevval'in varligi bile yusuf bera icin yeterli simdiden kucuk olmasina ragmen birbirlerini cok guzel oyaliyorlar,megerse zor olan ilk cocukmus :)
yakinda bol pasta borekli resimlerde gorusmek uzere ..
opucukler ...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder