Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Salı, Haziran 12, 2012

solano parki cok ozleyecegiz ...

5 yildir yasadigimiz bu apartmanlar (doktora yapan ogrencilerin kaldigi lojmanlar) artik bizim evimiz gibi oldu, ilk baslarda hic sevmemistim Tr kiyaslayinca o hoo ... evler cok konforsuz bulasik makinasi bile yok yaklasik 40 yillik binalar eski kokusu sinmis dis gorunusu kotu,ilk 2 yil esime buradan ne zaman cikacagiz ,az paramiz olsa baska eve tasinsak diye soylenirdim ,o zaman sevval bebekti ve dil sorununu asamamistim ve de turk arkadaslarla cok takilir olmustum onlardan baska dunya yok gibi dusunmusum nedense ,ama son 3 yildir park alanina gide gele ve yeni tasinan esimin gruptan arkadaslarinin esleriyle  konusa konusa astim bazi seyleri ,sevval okuldan geldikten sonra saat 3 den aksam kararana kadar parktayiz ,Yusuf'da cok seviyor,arkadaslarla takiliyoruz bir suru yasit cocuk en guzeli ayni bizim gibi dunyanin 4 bir yanindan doktora yapmak icin  gelen farkli milletlerden nezih  insanlarla tanisip dostluk kurup ufkunu genisletiyorsun bilmedigim bir cok seyi ogrenip kendimi muslumanligi daha yakindan anlatma gosterme imkani buluyorsun,mesela yakin arkasim liz Paraguay li daha once sorsan belki haritada gosteremedigim bir ulkeyken simdi daha cok sey biliyorum hakkinda
ve anladim ki komsuluk daha dogrusu dostluk hangi milletten olursan ol  dunyanin her yerinde mevcut
SENI COK OZLEYECEGIZ SOLANO PARK COMMUNITY



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder