Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Perşembe, Haziran 07, 2012

yil sonu gosterisi,ve birkac sey daha ...

Bir yil ne kadar da cabuk gecti,daha dun gibi  hatirliyorum Sevval'in 3 yasini tam doldurmasini bekliyorduk preschool gitmesi icin,bugunse okulun son gunu geldi.
Bizim icin bir kac sarki soylediler sertifikalarini aldilar kutlamalar ve eve geldik,kizim biraz saskindi kalabaligi gorunce utandi ne de olsa bir ilk onun icin,resimler cekindik kocaman bir balon alip eve geldik.


Galiba Sevval icin okulun bittigini anlamak biraz zor olacak cunku teacher sokorro ve teacher alicia cok sevmisti ve arkadaslarina o kadar baglanmis ki baska parka gitsek kimseyle takilmaz olmustu benim arkaslarim yok diye,hergun anlatmaya  calisiyorum ama insallah pazartesi sormaya baslamaz "anne ben okula ne zaman gidiyorum:)" diye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder