Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Cuma, Haziran 01, 2012

Resepsiyondan notlar...


Aslinda bu yaziyi daha once yazacaktim ama vakit bulamadim bu gune nasipmis.
Iki hafta once Sayin Cumhurbaskanimiz bati yakasinda olmasi vesilesiyle duzenlenen resepsiyona davetliydik.Zaten benim gec haberim oldu acikcasi cocuksuz bir resepsiyon oldugundan gitme ihtimalim cok dusuktu,burdaki birkac arkadasa heber vermistim bildiginiz guvenilecek bir bakici varmi diye ama hic de umutlu degildim,hele ki ne giyecem konusuna hic gecmemistim bile,derken kafama gore birisi yoktu turk arkadaslarda musait degil nerdeyse hepsi davetliydi,tam gitmeyecem derken sagolsun yakin komsum liz bir gun once parkta illa git ben bakarim oyle soyle dedi ve beni ikna etti :)ayni apartmanlarda oturdugumuzdan kendisi bizim eve geldi ve saat 5den 11 e kadar sagolsun cocuklari bakti,aslinda sevval sorunsuz 9 da yatar ama yusufbera ilk kez yabanci biriyle kaldi ,cok sukur sorunsuz geceyi gecirmisler,
Ben de bir magazadan son gun zar zor buldugum (uzun kollu bulmak mesele) ortama gore ne abartili ne de cok spor  hafif formal siyah bir elbise ile geceye katildim,mercan rengi salda kiyafetimi tamamladi :)
ikramlar Ankara'dan getirtilmis ve harikaydi,otel ben diyeyim ciragan sarayinin US versiyonu o derecek lux otoparkta vale parking var  resepsiyon boyunca verdigimiz park ucreti bile cebimizi yakti diyebilirim:)
Cumhurbaskanimiz San francisco anahtari belediye baskanindan aldi esprili ve hos bir sohbet oldu,Ulkemizin ne kadar ileri adimlarla guclendigini anlatarak bizleri ulkemize davet etti :)birlestirici butunlestirici konusmalarla resepsiyon devam etti,son olarak da herkesin icinden yuruyerek gecerken sohbet ederek salondan ayrildilar,ben de Hayrunnisa hanimla sohbet etme firsati yakalayabildim,kendileri masallah cok alcak gonullu tam bir hanimefendiydi.Gece ilerlerken bir yandan da aklim cocuklardaydi onlar solandan ayrilir ayrilmaz hemen kosuverdik evimize:) malesef resim ve goruntu almak yasakti,netten bazi resimler var sizin icin
ve anilarda kalacak bir guzel gun daha :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder